Bruxisme a Matadepera

El bruxisme és una disfunció de l’articulació temporomandibular (ATM). Es tracta de l’acció de grinyolar i estrènyer les dents, en moltes ocasions de manera inconscient, contraient els músculs i exercint una pressió excessiva sobre ells, així com sobre les estructures que envolten la mandíbula.

Tractament del Bruxisme

El bruxisme, o l’hàbit d’apretar i grinyolar les dents, pot causar greus problemes de salut bucodental i malestar general. A la nostra clínica, oferim solucions efectives per alleujar els dolors derivats d’aquest trastorn, especialment a través de les fèrules de descàrrega de gran qualitat que confeccionem a mida per als nostres pacients.

El bruxisme no només afecta les dents, sinó que també pot tenir repercussions en la musculatura i les articulacions de la mandíbula, causant dolor i molèsties que poden interferir en la vida diària. És essencial tractar aquest problema per evitar complicacions majors, mantenir una boca saludable i tenir qualitat de vida.

Conseqüències del Bruxisme No Tractat

img-min-centre-conservadora-1-1920x1080-0

Conseqüències del Bruxisme No Tractat

Desgast Dental

El fregament constant de les dents pot causar un desgast excessiu de l’esmalt dental, debilitant les dents.

Dolors Musculars i Articulars

El bruxisme pot provocar dolor a la mandíbula, al coll i fins i tot a l’espatlla, així com mals de cap recurrents.

Problemes a les Articulacions Temporomandibulars (ATM)

Aquest trastorn pot contribuir a disfuncions de les ATM, causant dolor i dificultat per obrir i tancar la boca.

Fractures Dentals

La pressió excessiva pot ocasionar fractures o fissures en les dents que deriven en càries.

Fèrules de descàrrega de gran qualitat

A Min Centre Dental, oferim als pacients fèrules de descàrrega personalitzades de gran qualitat creades digitalment amb total precisió per ajudar a alleujar els dolors i prevenir els danys causats pel bruxisme. Aquestes fèrules, fetes a mida per a cada pacient, s’adapten perfectament a les dents, proporcionant una protecció efectiva durant la nit.

Procés de producció de les fèrules de bruxisme personalitzades

Diagnòstic i Avaluació

Les Dras. Natàlia Sánchez i Mariona Bordonaba realitzen una avaluació exhaustiva per diagnosticar el bruxisme i determinar les necessitats específiques del pacient.

Impressió Dental

Prenem impressions precises de les dents del pacient per garantir una fèrula que s’ajusti perfectament.

Confecció Personalitzada

La fèrula es confecciona amb materials de gran qualitat per assegurar durabilitat i efectivitat.

Seguiment i Ajustaments

Després de la col·locació, realitzem seguiments regulars per assegurar que la fèrula funciona correctament i realitzar ajustaments si cal.

A Min Centre Dental, ens preocupem per la teva salut bucodental i volem ajudar-te a viure sense els dolors i molèsties causats pel bruxisme. Amb les nostres fèrules de descàrrega personalitzades, podràs protegir les teves dents i millorar la teva qualitat de vida. Agenda la teva visita avui mateix i descobreix com podem ajudar-te a tenir una boca funcional i sana.

Financem tots els nostres tractaments

El teu somni és tenir una boca sana i un somriure radiant? Necessites reconstruir tota la teva boca o alguns implants? Potser vols fer realitat el teu desig de posar-te carilles…

A MiN Centre Dental oferim finançament en tots els nostres tractaments.

Ara pots obtenir el tractament dental que necessites sense preocupar-te de fer una gran despesa inicial. Ens encarreguem d’oferir-te opcions de pagament flexibles perquè puguis invertir en el teu somin sense haver d’esperar o fer malabarismes amb el teu pressupost.

La Isabel Castillo és la persona encarregada d’acompanyar al pacient en tot el procés de tractament i amb ella trobaràs la manera de pagament que millor s’adapti a les teves necessitats.

QUÈ diuen els nostres pacients?

Escoltar els nostres pacients és fonamental per a nosaltres. Aquí compartim algunes de les seves experiències i opinions sobre els tractaments i la cura que han rebut a MiN Centre Dental. Les vostres paraules reflecteixen el nostre compromís amb l’excel·lència i l’atenció personalitzada.

Vine a visitar-nos i descobreix com et podem ajudar a tenir el somriure que mereixes.

Som aquí per a tu!

img-min-centre-testimoni-1-1080x1920-0
img-min-centre-testimoni-3-1080x1920-0
img-min-centre-testimoni-2-1080x1920-0

Preguntes freqüents sobre bruxisme i ATM

Aquí trobareu respostes a les preguntes més habituals sobre els nostres tractaments dentals. Volem que estiguis ben informat i tranquil sobre els procediments que oferim a MiN Centre Dental a Matadepera. Si tens cap altre dubte, no dubtis a contactar-nos. Som aquí per ajudar-te i assegurar-nos que rebis la millor atenció possible.

Hi ha cinc tipus principals de bruxisme:

• Apretament: Pressió constant de les dents sense moviment.
  • Fregament: Moviment de les dents cap endavant i cap enrere.
  • Diürn: Ocorre durant el dia, sovint inconscientment mentre es realitzen activitats quotidianes.
  • Nocturn: Es produeix durant la nit, sovint durant el son.
  • Combinació de diürn i nocturn: Presenta símptomes tant durant el dia com a la nit, podent ser més sever.

El bruxisme pot causar desgast de l'esmalt dental, hipersensibilitat, fractures dentals, inflamació de genives, mobilitat dental, mal de cap, dolor d'oïdes i mandíbula, i insomni.

L'estrès i els trastorns del somni són les principals causes, però també poden influir la mala alimentació, l'alineació inadequada de les dents, trastorns respiratoris durant el somni, ansietat i males postures a l'hora de dormir.

Les fèrules de descàrrega són la solució més comuna per a reduir la pressió dental i relaxar els músculs maxil·lofacials, alleujant així la tensió mandibular.

Contacta amb el nostre centre dental

Busques una cita dental a Matadepera? Descobreix per què més de 3.000 pacients han triat MiN Centre Dental per a la seva cura dental. Oferim servei d’alta qualitat.

Truca'ns al 937 301794, estarem encantats de rebre't

Obrir xat